REGULAMIN PROGRAMU JAPI-CLUB
§ 1. Słownik pojęć
- Na potrzeby interpretacji i stosowania niniejszego Regulaminu, przyjmuje się, że:
- „Organizatorem” jest spółka Japi-Bud Duda Sp. J. z siedzibą w Piasku (43-211) przy ul. Katowickiej 23, wpisana do KRS pod nr 0000194430, NIP 6381585778, REGON 072730975;
- „Programem” jest program lojalnościowy JAPI-CLUB określający szczególne zasady nabywania przez Klientów towarów będących w ofercie Organizatora;
- „Uczestnikiem” lub „Klientem” jest podmiot gospodarczy, który przystąpił do Programu;
- „Katalogiem” jest wykaz przykładowych towarów lub usług, do nabycia których Uczestnicy uzyskują prawo na warunkach określonych w Regulaminie, w zamian za uzyskane punkty;
- „Deklaracją Przystąpienia” jest dokument stanowiący załącznik nr 1 do Regulaminu, którego złożenie jest konieczne do przystąpienia do Programu;
- „Wnioskiem o Przystąpienie” jest dokument stanowiący załącznik nr 2 do Regulaminu, którego złożenie jest konieczne do przystąpienia do Programu;
- „Polityką Prywatności” jest dokument sporządzony przez Organizatora określający zasady gromadzenia, przetwarzania oraz zabezpieczania danych osobowych w ramach wykonywania Programu,
- „Pracownikami Organizatora” są osoby fizyczne zatrudnione u Organizatora na podstawie umowy o pracę lub na podstawie umów cywilnoprawnych;
- „Ustawą o ochronie danych osobowych” jest ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781 ze zm.),
- „Kodeksem cywilnym” jest ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1061 ze zm.);
- „Rozporządzeniem RODO” jest Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1).
§ 2. Postanowienia ogólne
- Organizatorem Programu JAPI-CLUB jest spółka Japi-Bud Duda Sp. J. z siedzibą w Piasku (43-211) przy ul. Katowickiej 23, wpisana do KRS pod nr 0000194430, NIP 6381585778, REGON 072730975.
- Program JAPI-CLUB uruchomiony został na czas nieokreślony. Zmiana lub odwołanie Programu może nastąpić w każdej chwili, wyłącznie na podstawie decyzji właściwych organów Organizatora.
- Program jest organizowany i prowadzony na obszarze Polski i w razie wątpliwości podlega on wyłącznie prawu polskiemu.
§ 3. Uczestnictwo w programie
- Program jest przeznaczony dla Uczestników, czyli podmiotów gospodarczych, które dokonują zakupów towarów Organizatora objętych Programem. Program nie jest przeznaczony dla osób nabywających produkty jako konsumenci w rozumieniu przepisów prawa powszechnie obowiązującego. Z uczestnictwa w Programie wyłączone są również podmioty dokonujące zakupów detalicznych oraz subhurtowych (podhurtowych).
- W Programie nie mogą brać udziału również Pracownicy Organizatora.
- Warunkiem przystąpienia do Programu jest podpisanie Deklaracji Przystąpienia oraz złożenie Wniosku o Przystąpienie, który każdorazowo wymaga akceptacji Organizatora. We Wniosku wskazuje się osobę nabywcy oraz towary, które zostały zakupione przez Uczestnika.
- Udział w Programie ma charakter dobrowolny, a podanie koniecznych do uczestnictwa danych, w tym danych osobowych, następuje na zasadach zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Ustawy o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia RODO.
§ 4. Przystąpienie do Programu i jego realizacja
- Podmiot, który spełnia warunki uczestnictwa w Programie określone w § 3, może zostać zaproszony do Programu przez kierownika oddziału Organizatora. Przystąpienie do Programu wymaga wypełnienia i podpisania Deklaracji Przystąpienia i Wniosku o Przystąpienie, a następnie przekazania oryginału ww. dokumentów Organizatorowi za pośrednictwem właściwego kierownika oddziału Organizatora.
- Podmiot ubiegający się o udział w Programie zobowiązany jest wyrazić zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych na potrzeby realizacji Programu w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami oraz postanowieniami Regulaminu.
- Z udziału w Programie wykluczone są podmioty, które w Deklaracji Przystąpienia lub Wniosku o Przystąpienie podały nieprawdziwe lub niekompletne dane.
- Uczestnik zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Organizatora o każdej zmianie danych podanych w toku procedury przystąpienia do Programu. Poinformowanie Organizatora może nastąpić w szczególności poprzez kontakt z właściwym kierownikiem oddziału Organizatora.
- Przystąpienie do Programu jest równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu. Uczestnik jest zobowiązany do zapoznania się z Regulaminem najpóźniej w chwili podpisania Deklaracji Przystąpienia.
- Uczestnicy nabywają prawo do nabycia towarów lub usług wskazanych w Katalogu wraz z określonym w niniejszym Regulaminie rabatem. Prawo do rabatu wynika z zakupu wybranych produktów z oferty Organizatora, co skutkuje przypisaniem Uczestnikowi odpowiedniej, regulaminowej liczby punktów w Programie.
- Każdy Uczestnik otrzyma dostęp do swojego konta na platformie JAPI-CLUB poprzez nadanie indywidualnego loginu i hasła. Uczestnik zobowiązany jest do nieujawniania loginu oraz hasła osobom trzecim.
§ 5. Zasady naliczania punktów premiowych
- Za zakup produktów z oferty Organizatora objętych Programem, Uczestnik będzie otrzymywał punktu naliczane na jego konto w Programie.
- Punkty Programu będą naliczane według punktacji obowiązującej w dniu wystawienia faktury zakupu aktualnie dostępnej na platformie JAPI-CLUB.
- Wszystkie korekty wystawione do faktur na produkty punktowane będą skutkować odpowiednim skorygowaniem liczby punktów uzyskanych w ramach Programu.
- Organizator ma prawo weryfikacji naliczanych punktów.
- Organizator może przyznać Uczestnikowi dodatkową liczbę punktów w Programie w związku z realizacją innych programów lub promocji czasowych organizowanych w ramach niniejszego Programu. Informacja o innych programach lub promocjach czasowych będzie dostępna na platformie JAPI-CLUB lub u kierowników oddziałów Organizatora.
- Organizator ma prawo do zmiany zasad naliczania punktów Programie, daty ważności uzyskanych punktów oraz zmiany listy produktów objętych Programem oraz Katalogiem. Zmiana może być dokonana w każdym czasie i nie wymaga podania przyczyny. Zmiany następują poprzez aktualizację i ogłoszenie na platformie JAPI-CLUB.
- Szczegółowe informacje dotyczące stanu konta i liczby punktów należących do Uczestnika są dostępne każdorazowo i indywidualnie dla każdego Uczestnika po zalogowaniu na platformie JAPI-CLUB.
§ 6. Rabaty w programie i zasady wykorzystania punktów
- Uczestnik ma prawo do zamiany dostępnych punktów na wszystkie towary z oferty handlowej Organizatora określone we wszystkich pozycjach zawartych w Katalogu.
- Zamówione towary zostaną przygotowane do odbioru w terminie 30 dni licząc od końca miesiąca kalendarzowego. W niektórych przypadkach termin ten może ulec przedłużeniu, o czym Uczestnik zostanie poinformowany.
- Jeżeli wydanie towaru będzie niemożliwe z przyczyn niezależnych od Organizatora, Organizator niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Uczestnika.
- Zamawianie wybranych towarów następuje za pośrednictwem strony internetowej Organizatora. Organizator ma prawo do odmowy wydania towaru w przypadku zaległości w płatnościach. Odbiór zamówień odbywa się w wybranym oddziale.
- Towary lub usługi są wydawane po zafakturowaniu ich z odpowiednim rabatem, jednak w cenie nie niższej, niż 1,00 zł netto powiększonej o należny podatek VAT.
- Dopuszcza się możliwość realizacji nagrody o wartości większej, niż równowartość zgromadzonych punktów. W takim przypadku wystawiona zostanie faktura z dopłatą wartości odpowiadającej różnicy pomiędzy wartością wybranego towaru lub usługi, a wartością uzyskanych punktów.
- Uczestnik może korzystać z punktów naliczonych za w pełni opłacone faktury wystawione przez Organizatora. Punkty za wystawione, ale nieopłacone faktury są niedostępne do chwili opłacenia faktur. Warunkiem wykorzystania punktów jest brak zaległości Uczestnika w bieżących płatnościach na rzecz Organizatora.
- Towary lub usługi przyznane w Programie nie podlegają zwrotowi i nie mogą być wymieniane na gotówkę lub dowolne korzyści innego rodzaju.
- Punkty przyznane w Programie nie podlegają wymianie na gotówkę.
- Uczestnicy Programu nie mogą bez pisemnej zgody Organizatora dokonać przeniesienia praw wynikających z Programu na osoby lub podmioty trzecie.
- Niewykorzystane punkty ulegają przeterminowaniu i zostają automatycznie anulowane po 12 miesiącach od dnia ich naliczenia.
- Wygląd towarów i opis usług zamieszczonych w Katalogu może odbiegać od ich rzeczywistego wyglądu lub specyfikacji. [PD1]
- Organizatorowi przysługuje prawo dokonania w każdym czasie zmiany oferty zamieszczonej w Katalogu. Zmiana może nastąpić w czasie trwania Programu, a informacje o aktualnych towarach i usługach objętych Programem są dostępne dla Uczestników na platformie JAPI-CLUB.
§ 7. Postępowanie reklamacyjne
- Reklamacje z powodu uszkodzeń mechanicznych towarów. Uczestnik powinien zgłaszać w momencie odbioru towaru. Wszystkie czynności związane ze sprawdzeniem towaru muszą być wykonane przy odbiorze towaru.
- W momencie odbioru towaru Uczestnik zobowiązany jest sprawdzić w szczególności, czy dostarczony towar nie ma widocznych uszkodzeń, jest sprawny i kompletny, a w razie stwierdzenia wad powinien odmówić przyjęcia towaru i żądać odnotowania faktu i przyczyn odmowy przyjęcia.
- Reklamacje z powodu wad ukrytych i jakościowych towarów Uczestnik może zgłaszać zgodnie z warunkami gwarancji producenta.
- Organizator ma prawo odmówić uwzględnienia reklamacji, które będą zgłoszone z naruszeniem terminów oraz bez zachowania wymogów procedury reklamacyjnej opisanych w niniejszym paragrafie.
§ 8. Postępowanie odwoławcze dotyczące realizacji Programu
- Zastrzeżenia, skargi i uwagi dotyczące realizowania Programu mogą być zgłaszane pisemnie na adres siedziby Organizatora lub online na adres mailowy: juliaduda@japibud.pl z dopiskiem „JAPI-CLUB”.
- Prawo do złożenia skargi, zastrzeżeń lub uwag przysługuje wyłącznie Uczestnikowi i nie dotyczy podmiotów niebędących Uczestnikami Programu.
- Skarga powinna zawierać oznaczenie Uczestnika, dokładny adres Uczestnika oraz właściwy do kontaktu telefon lub adres mailowy.
- W skardze należy wskazać dokładny opis i przyczynę wraz z uzasadnieniem.
- Skargi rozpatrywane są przez Organizatora w terminie 14 dni kalendarzowych licząc od dnia doręczenia Organizatorowi.
§ 9. Odpowiedzialność Organizatora
- Odpowiedzialność Organizatora względem Uczestnika ograniczona jest do wartości towaru lub usługi zgodnej z wyceną przed realizacją zamówienia.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody spowodowane podaniem przez Uczestnika nieprawdziwych danych albo informacji lub nieprawidłowym wypełnieniem dokumentów bądź nieprawidłowym złożeniem zamówienia przez Uczestników.
§ 10. Postanowienia końcowe
- Uczestnik ma prawo rezygnacji z udziału w Programie w dowolnym czasie i bez podawania przyczyny. Oświadczenie o rezygnacji może zostać złożone pisemnie na adres siedziby Organizatora z dopiskiem „JAPI-CLUB”.
- Organizator ma prawo wykluczenia Uczestnika z Programu w przypadku powzięcia podejrzenia naruszenia postanowień Regulaminu przez Uczestnika lub osobę, za którą Uczestnik ponosi odpowiedzialność.
- W przypadku rezygnacji z Programu lub wykluczenia z Programu, punkty zgromadzone przez Uczestnika zostaną anulowane i nie mogą być przeniesione na inny podmiot lub innego Uczestnika.
- Organizator ma prawo zmiany Regulaminu, jeżeli nie wpłynie to na pogorszenie warunków udziału w Programie. Informacje o zmianie Regulaminu będą dostępne na stronie www.japibud.pl przez okres 30 dni od dnia wprowadzenia zmian.
- Organizator ma prawo zakończenia realizacji Programu w każdym czasie i bez podawania przyczyny. O takiej decyzji Organizator poinformuje Uczestników z odpowiednim wyprzedzeniem umożliwiającym realizację zgromadzonych punktów.
- Organizator ma prawo pomniejszenia ilości punktów na koncie Uczestnika w przypadku nieuregulowania we wskazanym terminie zobowiązań pieniężnych obciążających Uczestnika względem Organizatora. O ilości pomniejszonych punktów decyduje indywidualnie Organizator i zawiadamia o tym fakcie Uczestnika niezwłocznie.
- Organizator ma prawo anulowania wszystkich punktów zgromadzonych w ramach Programu przez danego Uczestnika w sytuacji wystąpienia sporu prawnego między Organizatorem i Uczestnikiem, a w szczególności w przypadku skierowania przeciwko Uczestnikowi powództwa cywilnego.
- Wszelkie prawa i obowiązki Organizatora oraz Uczestników określone są w niniejszym Regulaminie, a uzupełniające stosowanie znajdują przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności Kodeksu cywilnego.
- Benefity wynikające z Programu nie sumują się z innymi promocjami obowiązującymi u Organizatora, o ile Organizator nie postanowi inaczej.
Załączniki:
- Formularz Deklaracji Przystąpienia.
- Formularz Wniosku o Przystąpienie.
Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania Regulaminu i potwierdza, że został zapoznany z treścią Regulaminu, która jest dla niego transparentna i zrozumiała.
Uczestnik zobowiązuje się również do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w toku realizacji Programu lojalnościowego JAPI-CLUB. Informacje te zostaną zachowane w charakterze poufnym i będą wykorzystywane wyłącznie dla celów związanych z realizacją Programu.
Uczestnik nie będzie ujawniać, przekazywać ani udostępniać osobom lub podmiotom trzecim żadnych informacji ani danych wynikających z wykonywania Programu lojalnościowego JAPI-CLUB.
Uczestnik potwierdza, że zobowiązanie do zachowania poufności jest nieograniczone czasowo i terytorialnie.
Uczestnik potwierdza, że został zapoznany z Polityką Prywatności Programu lojalnościowego JAPI-CLUB oraz pouczony o prawach i obowiązkach dotyczących gromadzenia, przetwarzania i zabezpieczania danych osobowych.
[PD1]Moim zdaniem tak nie może być